❖ Türkiye'nin Canlı Destek Hizmeti Veren TEK Film Sitesi ❖ Son Eklenen Kaliteli Filmlerden Haberdar Olmak İçin Bildirim Almayı Unutmayın İzlediğiniz Filmlere Yorum Yapmayı Lütfen Unutmayın. Her Gün 5 Adet Yeni Film ve 5 Alternatif İzleme Seçeneği İle Film Deposu Hızla Büyümeye Devam Ediyor. Depo Player Yeniliği ile 1080p Kalite ve Reklamsız İzleme Seçeneği HER GÜN 18:00 -20:00 ARASI EKLENEN SON 5 YENİ FİLM BİLDİRİMİ (Bildirimi Onaylayanlar İçin) Film Deposu Youtube' da - Yeni Filmlerden Haberdar Olmak İçin [Burayı Tıklayın]
  Beğen
30
4
- Tanıtımı Geç -
intro-film-izle
Elysium: Yeni Cennet 2013 Türkçe Altyazılı İzle 9.3 / 10 4 kullanıcı oyu.

Elysium: Yeni Cennet 2013 Türkçe Altyazılı İzle

PUAN : 9.3
720P
Elysium: Yeni Cennet 2013 Türkçe Altyazılı İzle
Altyazı
  • Süre: 110 Dk.
  • Vizyon Tarihi: 2013
  • Ülke: ABD
  • Gösterim: 9 Ağustos 2013

 48453İZLENME

 4FAVORİ

 6.9İMDB

Elysium Yeni Cennet filmi 2013 yılının merakla beklenen aksiyon- bilim kurgu filmlerinden birisi. Elysium filmi 2159 yılına götürüyor bizi. İnsanlar iki sınıfa ayrılmaktadır. Elysium denen uzay istasyonunda yaşayan zengin kısım ve yeryüzünde yaşayan fakir kısım. Hükümet ne kadar engelemeye çalışsa da yeryüzünde yaşayan insanların Elysiuma girmelerini engelleyemeyecektir. Şanssız Max köşeye sıkıştığında cesaret isteyen bir misyona çıkmayı kabul eder. Eğer başarılı olursa sadece kendi yaşamını kurtarmayacak aynı zamanda bu kutuplaşmış dünyalara eşitlik getirecektir.. 

 Orjinal Adı:

Elysium

Detay
  Facebook Yorumları
  Yorum Alanı 25 Yorum Yapılmış
Misafir
Captcha
Avatar
Ziyaretçi
cem 15 Ağustos 2013, Perşembe
bu ne kardeşim insan koymaya utanır bu şekilde yaa
Avatar
Ziyaretçi
admin 15 Ağustos 2013, Perşembe
Bu şekilde de bizde istemiyoruz fakat isteyen arkadaşlar çok fazlaydı diye eklendi. Yoksa site işleyişimiz belli.
Avatar
Ziyaretçi
murat 15 Ağustos 2013, Perşembe
ehehe sanki filmin içindeymiş gibi :D hiç gülceğim yoktu:))
Avatar
Ziyaretçi
gebzeli adem 15 Ağustos 2013, Perşembe
no panik arkadaşlar yakında gelir normal cekim olanı film daha yeni biliyorsunuz artık filimleri net ortamın da paylaşmak biraz sıkıntılı anlayış göstermek lazım ;)
Avatar
Ziyaretçi
Hasan 18 Ağustos 2013, Pazar
Sayın yönetici arkadaş site kalitesi ortada bir sözümüz yok ama eklemeyin kim isterse istesin. kalitenizden ödün vermeyin :)
Avatar
Ziyaretçi
sahindelikanlı 31 Ağustos 2013, Cumartesi
normal çekim ne zaman eklenir siteniz güzel elinize saglık ama normal çekimi heycanla bekliyorum
Avatar
Ziyaretçi
admin 31 Ağustos 2013, Cumartesi
Yakında gelir normal görüntü kalitesi ile. Yavaş yavaş yeni sürümleri geliyor filmin.
Avatar
Ziyaretçi
murat 22 Eylül 2013, Pazar
ayıp ya dalga geçer gibi tamam sinema çekimi olabilir ama bu kadar adi vebait yapmayın bu olayı SAKIN İZLEMEYİN !! bu yorumu ekliyeceginizi hiç sanmıyorum ama yinede yolluyorum
Avatar
Ziyaretçi
admin 22 Eylül 2013, Pazar
Lütfen filmin künyesini okuyunuz. Sinema çekimi olduğu ve altyazısı olmadığı belirtiliyor. Zaten daha iyi çekimi gelince siteye ekleniyor. Yorumlarınız küfür, hakaret içermedikçe ve film hakkında olduğu sürece yayınlanır hocam.
Avatar
Ziyaretçi
Hagi 26 Eylül 2013, Perşembe
arkadaşlar film için yorum yapsalardı iyi olacakmış. Sadece admini yormuşlar.
Her neyse ben bu siteyi pek sevdim.
Yorum ise; Bana göre artık dünyayı kurtarmaktan usanan hollywood şimdi mars gibi diğer gezegenleri (john Carter )kurtarmaya yada ellysium gibi yapay cennette yaşayan kompradorları yönetenlere savaş açmış.
ayrıca kötü amaçlı insanlara ve onlara hizmet eden dronları (oblivion daki gibi) feci halde pataklayan esas oğlan var. Bu filmde en kötü adam (district9 daki abi) en iyi rolü kesmiş. Filmin sonu Gerry Grand ın (MİLATTAN ÖNCEKİ BİR OYUNCU) mirasyedi halini fakirlerle paylaşmasına benziyor. Zaten senaryo sıkıntısı çeken hollywood bu filme de yeni bir şeyler katamadığından 10 üzerinden 6 olabilir. Bu puanlamada da kostüm ve efektler puanı hak etti.
Avatar
Ziyaretçi
aylin 09 Ekim 2013, Çarşamba
film çok güzel ama sinema çekimi izlenmio, dvd si ne zaman çıkıcak sayın admin? kaç haftadır beklioruz, daha çıkmamışmı?
Avatar
Ziyaretçi
Ersan 10 Ekim 2013, Perşembe
admin emeğine sağlık... turkçesini sakın yükleme alt yazılı çok başarılı
Avatar
Ziyaretçi
Good ESMAN 10 Ekim 2013, Perşembe
Emek verenLere pek çok teşşekkürLer ...PLajLarda yer yoksa , kâpLıcaLar var yafu ))
Avatar
Ziyaretçi
murat 10 Ekim 2013, Perşembe
sayın admin sizleri herzaman takdir ediyoruz ama isterseniz biraz gec olsun ama temiz olsun diye düşünüyorum herzaman emeginize saygımız sonsuz takdir sizlerin iyi çalışmalar
Avatar
Ziyaretçi
hdfilmdeposu 10 Ekim 2013, Perşembe
@31d763f0c96774c985c2d18cce56520d:disqus hocam bu tarz eklemeleri belli başlı filmlerde yapıyoruz. Yani bu filmi sinema çekimi olarak eklediğimiz zaman bile 10bin kişi izlemiş. Bizde çok istenilen filmleri sürekli versiyonlarını ekliyoruz. En sonunda da piyasadaki en kaliteli görüntü ile ekliyoruz. İzleyip izlememek size kalıyor yani.
Avatar
Ziyaretçi
aystar 12 Ekim 2013, Cumartesi
İnsan hakları üzerine güzel bir film
Avatar
Ziyaretçi
18 Ekim 2013, Cuma
admin filmi siteye yüklemenize ve emeklerinize teşekkürler. izleyecek arkadaşlar için söylüyorum kesinlikle izlenecek bir film değil. ben izledim tavsiye etmiyorum. karar sizin.
Avatar
Ziyaretçi
NİNA 20 Ekim 2013, Pazar
film güzel ama çok ta tatmin edici değildi... yinede izleyin derim sonuçta emek var
Avatar
Ziyaretçi
çağrı 05 Kasım 2013, Salı
HARİKA ÇOK BEĞENDİM.....
Avatar
Üye
  MonteKristo 13 Kasım 2013, Çarşamba
Bir çok yorumu okuyorum ve değerlendiriyorum ama anladığım şu ki bazı filmler hariç yapılan olumsuz yorumlar tamamen izleyicinin hayal dünyası çerçevesinde olduğunu gösteriyor.Her zaman dört dörtlük film bekleyen bir izleyici kitlesi var ama merak ediyorum gerçek hayatta kendileri ne kadar mükemmellik seviyesinde?

Benim yorumum biz türklerin yaptığı en iyi film türü dram ve romantizm düşük bütcelerle yapılan film türü.Bırakın adamlar masraftan kaçınmıyor bizim sinama sektöründeki filmlerimizin kat kat üstünde harcamalar yapıyorlar.Sırf bir kaç kişi filmi zevklerine göre yapmadılar diye filmi izlemekten vazgeçmeyin.

İYİ SEYİRLER
Avatar
Ziyaretçi
musa 17 Kasım 2013, Pazar
emeğine sağlık admin çok güz bir film. 2 si çıkar inşallah bu filmin
Avatar
Üye
  YorumcuUtku 13 Haziran 2014, Cuma
Çok beklenen fragmanıyla çok şişirilen bi film. Fena değil ama bekleneni verememiş bence. Zaman geçirmek için izlenilebilir.
Avatar
Üye
  BurakYTekin 28 Kasım 2015, Cumartesi
bilim kurgu sevenlere kesinlikle tavsiye ederim izlerken bende düşündüm gerçekten böle bir hayat olabilir mi diye zaman gösterir herseyi
etkileyici sürükleyici bir film iyi seyirler. pişman olmıcaksınız.
İMZA
DOĞRU YORUMCU
Avatar
Üye
  Uzuntas12 02 Nisan 2016, Cumartesi
Süper Bir Film Arkadaşlar Kesinlikle İzlenmesi Gerekiyor
İMZA
Adam Olmak Cinsiyet Değil Şahsiyet Meselesidir
Avatar
Üye
  kaptan_black 12 Haziran 2016, Pazar
güzel izlenir..
İMZA
İyi komşuluk, yalnız komşuya eziyet etmemek değil, komşunun eziyetlerine de katlanmak demektir.
  POPÜLER ÜYELER Nasıl İşliyor ?
  Nasıl İşliyor?
Üyelerimizin ay içerisinde filmlere yapmış olduğu yorumlar, yorumlarının uzunluğu ve karakter sayısı , film puanlamaları ve filmin iyi veya kötü olduğunu belirledikleri işlemlerle özel geliştirmiş olduğumuz bir puanlama sistemi sayesinde popüler üyelerimiz belirlenmektedir.

Ayın popüler üyelerine 1 Aylık VIP üyelik hizmeti sunulmaktadır. 
Benzer Filmler